مهمترین اهداف طرح تکریم ارباب رجوع

 

اطلا ع رسانی مناسب به مراجعان در باره نحوه خدمت رسانی از طریق وب سایت ، تابلو اعلانات ، بروشور ، کتاب راهنما و ... 
 

بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم 


تدوین منشور اخلاقی سازمان ، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع 
 

 نظر خواهی از مراجعان به سازمان ، در باره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان


ایجاد ساز و کارهای لازم ، به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند و برخورد با کارکنان متخلف.


 نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-3-24 11:27        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ