• 1401/01/14
  • - تعداد بازدید: 70
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارسال پیشنهادات و اقدامات جهت شرکت در همایش روز ملی منابع انسانی

-

بسمه تعالی
 

قابل توجه همکاران گرامی؛

به استحضار میرساند با توجه به پیش رو بودن روز ملی منابع انسانی و به منظور ارج نهادن به جایگاه منابع انسانی مقرر است همایش ملی منابع انسانی با مشارکت فعال همه دانشگاه / دانشکده / موسسات علوم پزشکی سراسر کشور توسط وزارت متبوع برگزار گردد . همچنین  در این همایش در نظر است در سه محور و با شرایط زیر در حوزه های منابع انسانی از افراد برتر در هر محور تقدیر به عمل آید.

*محور اول:طرحهاو ایده های نوآورانه:*

  منظور از این بند، بکارگیری روش های نوین و خلاقانه جهت حل مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی و یا در راستای حذف و اصلاح فرایند های اجرایی(به روش علمی یا تجربی)است که منجر به افزایش کارایی و اثر بخشی میشود.در این خصوص همکاران بایستی یک خلاصه گزارش شامل عنوان،بیان مسئله،روش اجرا و نتایج که به تایید مدیر رسیده باشد ارائه دهند.

*محور دوم:کلیپ های آموزشی:*

   منظور از این بند،تسهیل آموزش و یادگیری قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی و نهادینه سازی استفاده از روش های نوین آموزشی یا تهیه پیامهای سازمانی و مدیریتی (در قالب سناریو) بصورت کلیپ آموزشی است.کلیپ های تهیه شده بایستی مرتبط با قوانین و مقررات،فرایند های حوزه منابع انسانی و نقش فرهنگ سازمانی در تعالی منابع انسانی باشد.مدت زمان کلیپ حداکثر پنج دقیقه و دارای کیفیت مناسب باشد.

*محور سوم:پوستر های تحلیلی و آموزشی:*

  منظور از این بند،تسهیل آموزش و یادگیری قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی در فرایند های مختلف با استفاده از پوستر است.پوستر های تهیه شده بایستی مرتبط با قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی بوده و دارای بخش های عنوان،شرح قانون،خلاصه،تحلیل و... باشد.

 *خواهشمند است آثار خود را  تا تاریخ 17 فروردین  1401 به مدیریت منابع انسانی دانشگاه ارسال نمایید.  جهت کسب  اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 32127566 تماس حاصل فرمائید.*
 

«معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز»

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 80569
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید