• 1401/05/03
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرآیندهای دانش بنیان

-

بسمه تعالی
 
قابل توجه همکاران ارجمند؛
 

 پیرو نامه شماره 649 / 212 / د مورخ 18 / 3 / 1401 ریاست محترم مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت و جلسه وبینار برگزار شده مورخ 30 / 3 / 1401 با حضور دانشگاه های سراسر کشور در خصوص برگزاری جشنواره فرآیندهای دانش بنیان، بدینوسیله ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 شهریور ماه جاری، خواهشمند است درصورت صلاحدید دستور فرمایید اقدامات برجسته و تجربیات موفق گروه های خلاق و نوآور زیر مجموعه آن دانشگاه درقالب فرم پیوست به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

بدیهی است اشتراک تجربیات موفق ضمن امکان توسعه و بازاریابی برای گروه های مولف در سطح ملی، امکان بهره گیری سایر مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی زیر مجموعه وزارت بهداشت از توانمندی های معرفی شده در این همایش را فراهم خواهد آورد.

فهرست برخی موضوعات، چالش ها و فرصت های موجود مراکز زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی نیز جهت اولویت بندی حوزه های عملیاتی به پیوست می باشد.

لازم به ذکر است منظور از فرآیندهای دانش بنیان، هرگونه اقدامات علمی و اجرایی در جهت افزایش کیفیت خدمات، کاهش هزینه، ارتقای بهره وری و ... می باشد که  از طریق بهبود سیستم ها و روش ها به انجام رسیده باشد.

 

در ضمن وب سایت این جشنواره به آدرس: behbood.sums.ac.ir راه اندازی شده است که علاقه مندان می توانند از آن طریق اطلاعات لازم و راه های ارتباطی را ملاحظه فرمایند.

 

گروه بهبود سیستم ها و روشها ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری :
  • کد خبری : 64028
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید