• 1401/03/16
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

فراخوان جذب بازرس از بین پرسنل دانشگاه علوم پزشکی به صورت اضافه کاری

-

بسمه تعالی
 
قابل توجه همکاران گرامی؛
 

پیرو نامه شماره 1401/127592 مورخ 03/ 03/1401 در رابطه با فراخوان جذب کارشناس بازرسی به صورت اضافه کاری و سؤالات مکرر همکاران محترم در این رابطه، بدینوسیله نکات زیر قابل ذکر می باشد.

1-    جذب بازرس فقط از بین پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز که استخدام رسمی، پیمانی، یا قراردادی تبصره 5 می باشند به صورت انجام اضافه کاری صورت خواهد پذیرفت.

2-    اضافه کاری ها بر مبنای تایمکس و طبق مقررات مربوطه پرداخت خواهد شد.

3-    موضوع جذب بازرس در رابطه با کنترل اصالت کالا و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور می باشد.

4-    نحوه تشخیص اجناس قاچاق و کالاهای دارای اصالت توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه به افراد، آموزش داده خواهد شد.

5-    نظارت در سطح مراکز عرضه ی داروخانه ای، عطاری، و فروشگاه های رسمی تجهیزات پزشکی نبوده و در محیط فروشگاه ها و صنوف پراکنده در سطح بازار می باشد. در صورت لزوم با هماهنگی مدیریت های دارو، غذا، تجهیزات پزشکی، و فرآورده های طبیعی و سنتی، بازرسی در سطح مراکز فروش و توزیع رسمی نیز انجام خواهد شد.

6-    عمده بازرسی ها در ساعات غیراداری انجام خواهد شد، اما ممکن است در پاره ای از موارد در ساعات اداری نیز بازرسی ها انجام شود که در این صورت از نیروهایی استفاده می شود که در شیفت صبح، تعطیل باشند. برای انجام مأموریت، برنامه کاری افراد در نظر گرفته خواهد شد و تعریف مأموریت بازرسی، با هماهنگی فرد متقاضی انجام خواهد شد.

7-    در مواقعی که نیاز به انجام بازرسی می باشد بنا به شرایط، بین یک تا سه نوبت بازرسی در هفته انجام می گردد که فراخوان از بین متقاضیان ثبت نام شده صورت خواهد پذیرفت. زمان هر بازرسی بسته به مورد، معمولاً بین 2 تا 6 ساعت، متغیر می باشد.

8-    پس از ثبت نام افراد، با متقاضیان، مصاحبه صورت می پذیرد. بدیهیست که فرد باید بتواند تأییدیه ی نهادهای نظارتی دانشگاه را اخذ نماید.

9-    این طرح فعلاً در سطح شهرستان شیراز اجرا خواهد شد.

10-  متقاضیان می توانند به منظور ثبت نام در ساعات اداری ساختمان مرکزی دانشگاه (از ساعت 07:30 صبح الی ساعت 15:30) به سرکار خانم حسن زاده (منشی دفتر معاونت غذا و داروی دانشگاه) مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

11-    پس از تکمیل فرم مربوطه، کپی صفحه اول شناسنامه و کپی کارت ملی خود را به آن الصاق نموده و در طبقه ششم ساختمان مرکزی این مدارک را به سرپرست واحد مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور دانشگاه (آقای ابراهیم کرامت فر) و یا کارشناس واحد مربوطه (آقای ابوذر ضیایی مقدم) تحویل دهند.

12-   مهلت پر کردن فرمها و تحویل آن تا تاریخ 31 خرداد ماه 1401 می باشد.

13-   برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره تلفن 32305410 الی 19 داخلی 7663  (واحد مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور دانشگاه) تماس حاصل نمایید.

 

«معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز»

 11 / 03 / 1401
 
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 80240
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید