• 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان شهید دستغیب بالاترین میزان رضایتمندی بیماران را در بین بخشهای بستری این بیمارستان کسب کرد

بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان شهید دستغیب بالاترین میزان رضایتمندی بیماران را در بین بخشهای بستری این بیمارستان کسب کرد

روز 22 خرداد 1403، با حضور رئیس و مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب از سرپرستار بخش بستری گوش و حلق و بینی به عنوان بخش برتر با کسب بالاترین میزان رضایتمندی بیماران، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب، دکتر «کاظم صمدی» و «حمید پناهیان» به ترتیب رئیس و مدیر این مرکز با همراهی جمعی از مسئولان در بخش بستری گوش و حلق و بینی حضور یافتند و با اهدای لوح سپاس از زحمات «سمیه بک پور» سرپرستار این بخش تقدیر کردند.

در حاشیه این آئین دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب گفت: با توجه به اینکه رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود، به همین منظور به صورت مستمر این اقدام در تمامی بخشهای درمانی، بستری، کلینیکی و پاراکلینیکی در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب انجام می شود و از نتایج آن برای ارتقای سطح خدمات استفاده می شود.

«شیدا بهاری» ادامه داد: با بررسی نظرسنجی های 6 ماهه دوم 1402، بخش بستری گوش و حلق و بینی برای 2 فصل پیاپی پائیز و زمستان، بالاترین آمار رضایتمندی را بین بیماران دارا بود در همین راستا و به منظور تکریم و قدردانی از زحمات آنان در ارائه خدمت به بیماران لوح سپاس با حضور رئیس و مدیر مرکز به سرپرستار این بخش اهدا شد./

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103561
کلیدواژه