شرح وظایف:
پیگیری امور مربوط به فناوری اطلاعات بیمارستان از طریق ارتباط با واحدهای ذیربط دانشگاه
کارشناسی امور مربوط به رایانه و ارائه گزارش به کمیته خرید و مدیریت بیمارستان
نظارت و به روز رسانی وب سایت بیمارستان
پییگری مشکلات مربوط به شبکه بیمارستان
نظارت و تایید خرید قطعات رایانه
نظارت بر نحوه ورود و خروج تجهیزات شبکه و رایانه از بیمارستان
کارشناسی و پیگیری راه اندازی و نصب نرم افزارهای بیمارستانی
نظارت بر فعالیت شرکت های پیمانکار سخت افزار و شبکه
نظارت بر فعالیت شرکت های پشتیبان نرم افزاری
حضور فعال در جلسات مربوط به فعالیت های فناوری اطلاعات و سایر جلسات مورد نظر مدیریت بیمارستان
ایجاد هماهنگی متقابل بین واحدهای تحت سرپرستی
|