• 1402/12/17
  • - تعداد بازدید: 128
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب

برگزاری نشست مسئولان با محوریت آمادگی تعطیلات نوروز 1403 و ارزیابی اعتباربخشی

روز 17 اسفند 1402، نشست مسئولان مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب با محوریت آمادگی تعطیلات نوروز 1403 و ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی بیمارستانی در سالن کنفرانس اندیشه این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید آیت الله دستغیب، در آغاز این نشست مدیر این مرکز، ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان طی سال 1402 و آرزوی موفقیت و سلامتی در سال پیش رو، به اقدامات یکساله از جمله برنامه های عملیاتی و استراتژیک، تجهیزات خریداری شده، چالشهای نیروی انسانی، محدودیتهای حوزه عمرانی اشاره نمود و از ارسال به موقع اسناد و شاخص کسورات ابراز خرسندی نمود و از این رو از مسئولان و کارکنان تشکر و قدردانی نمود.

«حمید پناهیان» از تلاشهای این مرکز برای پرداخت ضابطه مند، به موقع و عادلانه مطالبات کادر غیر پرستاری گفت و نیز از زحمات مدیر خدمات پرستاری و سرپرستاران در راستای ارائه اطلاعات مورد نیاز برای تعرفه گذاری پرستاری قدردانی نمود. همچنین با تاکید بر انتقاد پذیری مسئولان در برابر کارکنان زیرمجموعه از آنان خواست تا این موارد پیگیری و بازخورد داده شود.

او همچنین از اهمیت رضایتمندی کارکنان، اساتید و مراجعین و بیماران به عنوان نتایج و خروجی حاصل زحمات و تمامی فعالیتهای بیمارستان گفت و به ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی بیمارستانی در سال 1403، اشاره کرد و از تمامی مسئولان خواست تا در فرصت باقی مانده، نواقص شناسایی شده طی دور پیشین ارزیابی اعتباربخشی را بررسی و نسبت به رفع به موقع آن اقدام نمایند.

«حمید پناهیان» در ادامه به موضوعاتی چون : استفاده بهینه از زمان باقی مانده تا ارزیابی اعتباربخشی، تشکیل کمیته خرید، بازدید، بررسی و پیش بینی دقیق تجهیزات پزشکی آمبولانس، دیزل ژنراتور و اکسیژن و نیز دیگر لوازم مصرفی برای ایام تعطیلات نوروزی، در دسترس بودن تیم امور مالی و دیگر مسئولان، برنامه ریزی تیم مدیریت بحران، آمادگی ماه مبارک رمضان و تمهیدات برای پیشگیری از روزه خواری، تکریم میهمانان نوروزی و ارائه خدمات با کیفیت و ایمن همچون دیگر ایام سال، پرداخت و از مسئولان خواست تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

سپس مسئول بهبود کیفیت این مرکز، با اشاره به زمان ارزیابی اعتباربخشی ادواری در تیر ماه 1403 و نیز ارزیابی اصلی در دی ماه گفت: ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی بیمارستانی یک وسیله است تا خدمات با کیفیت و ایمن طبق استاندارد ارائه دهیم و تنها یک هدف نیست.

«دلارام کلانی»، همچنین با تاکید بر رعایت انضباط و وقت شناسی از مسئولان خواست تا خط مشی و روشهای اجرایی را بررسی و بازنگری کنند، نرم افزار هاسپیتک (نرم افزار مستندات بهبود کیفیت و اعتباربخشی) را بررسی و نسبت به ورود مستندات و خودارزیابی سه ماهه، شاخصها، برنامه های عملیاتی در راستای برنامه استراتژیک بیمارستان و کمیته های بیمارستانی اقدام نموده و در عین حال، مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را نیز به واحد بهبود کیفیت منتقل نمایند./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 97477
کلیدواژه