• 1398/11/10
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی؛ تاکید بر نقش ارتباطات موثر کارکنان با بیماران و مراجعین در ارتقاء رضایتمندی

-

روز هفتم بهمن 98، کمیته صیانت از حقوق شهروندی در محل دفتر مدیریت بیمارستان شهید دستغیب تشکیل جلسه داد.

در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی، حمید پناهیان، مدیر بیمارستان شهید دستغیب، با مهم ارزیابی نمودن نحوه ارتباط کارکنان با مراجعین و بیماران، بر آموزش اثر بخش به منظور ارتقاء ارتباطات کارکنان بخشهای اداری و درمانی در راستای رضایتمندی مراجعین و بیماران تاکید کرد.

در این جلسه همچنین گزارش رضایت سنجی از بخشهای بالینی ارائه و به منظور ارتقاء آن بحث و تبادل نظر انجام شد.
طوبی کوشکی، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید دستغیب نیز گزارشها و آمار مربوط به بستری و ترخیص بیماران و نیز بستری مجدد را ارائه نمود که با توجه به کاهش آمار بستری مجدد بیماران، از روند آموزشها در این خصوص ابراز خرسندی نمود.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19175
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید